Wednesday, March 31, 2010

Komik Badang.

Komik ni aku lukis kerana ia merupakan sebahagian daripada assignment aku (Assignment yang meminta aku mendesign seorang karektor superhero nusantara)...sebenarnya lecture aku bg option sameade na buat Model or buat Komik...so oleh kerane aku ni tak berape minat buat model so aku decide ntuk wat komik jek...ni pon lukis amek mase 1 hari jugak (terpakse ponteng kerje nak siapkan komik ni)...walaupon agak penat nak melukis komik ni tapi aku enjoy mase melukis komik aku yang ketiga ni...actually dulu mase kat sekolah menengah aku ade gak buat komik ntuk sekolah n ntuk diri sendiri...tapi aku tak simpan salinan so ntah mane peginye komik tu...maybe lepas ni aku akan melukis komik lagi ntuk mengisi mase lapang...maybe sambungan dari komik yang aku post ni...



No comments:

Post a Comment